Weven


haakpatronen.personalpages.nl


Maak startpagina | Voeg toe aan favorieten






Alfabet
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Gesponsorde links
-
Weven
Mijnwoordenboek - Haken - vertaling nederlands-engels
Vertaalwoordenboek. en:haken
http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/NL/EN/haken

Forum
Fok.nl cookie-informatie
http://forum.fok.nl/topic/1762040/2/25

Boekenvoordeel
Boekenvoordeel
http://www.boekenvoordeel.nl/instructie/instructiefilm-strengels-rond-haken.html

Fisme
Fisme
http://www.fisme.science.uu.nl/wiskrant/artikelen/292/292december_boels.pdf

Handwerkles - Halve vaste en rond haken met vasten
Handwerkles.nl - de site voor informatie over handwerk en hobby
http://www.handwerkles.nl/handwerkles.nl/cms15/index.php?option=com_content&view=article&id=85%3Ahalvevasteenrondhakenmetvasten&catid=34%3Ahaakles&Itemid=55

Creatiefdrechtsteden
Xxl haken breien webshop  xxl  ztringz "zpagetti" thick & quick "ribbon xl"
http://www.creatiefdrechtsteden.nl/webshop3

Garnstudio
Drops instructievideo ~ drops design
http://www.garnstudio.com/lang/nl/video.php?id=206

Gerelateerd
  • Boekpresentatie 'Amigurumi's in love' bij EchtStudio
    De term amigurumi hoeft in de haakwereld niet meer worden uitgelegd. De gehaakte beestjes worden steeds populairder en zijn een must om te verzamelen. 
  • Dit zijn de grootste ergernissen van linkshandigen
    Linkshandig? Dat is niet altijd even makkelijk.
  • Stichting earlybirds fotografie maakt belangeloos fotorepo..
    Speciaal voor de kindjes op de neonatologie heeft Earlybirds fotografie de earlybirdjes gelanceerd. Deze gehaakte vogeltjes geven kindjes een gevoel van geborgenheid en de sliertjes van de staart doen aan als een navelstreng. Hierdoor kunnen kindjes minder aan de slangetjes trekken wat natuurlijk alleen maar rust met zich mee brengt. Alle earlybirdjes worden via de stichting verspreid. De earlybirdjes zullen door ons worden gecontroleerd, gewassen en verpakt. Alleen de verpakte earlybirdjes zijn veilig bevonden om te schenken aan deze kwetsbare doelgroep.
  • Chaos rond online handel in muziek
    Nieuwe btw-regels omtrent het online verkopen van onder meer boeken en muziek drijft ondernemers tot wanhoop. Ook consumenten plukken inmiddels de zure...
  • Prematuurtjes krijgen inktvisjes in ADRZ
    GOES - Baby's die nog een tijdje in een couveuse moeten liggen in het ADRZ ziekenhuis in Goes krijgen voortaan een gehaakt of gebreid inktvisje. Een Deens ziekenhuis ontdekte vorig jaar bij toeval dat zo'n inktvispopje de baby's rustiger maakt, waardoor ze minder vaak aan slangen of sondes trekken.
  • Femmaleden haken hippe poncho's
    Poncho's zijn weer in tegenwoordig. Omslagdoeken, sjaals en poncho's je hebt er eigenlijk geen patroon voor nodig.
  • Insteken, doorhalen . . .
    Breien en borduren is weer in. Op PlusOnline vindt u tips en interessante weetjes over breien en borduren.
  • Yoshi's Woolly World
    Onze favoriete groene dino komt dit keer uitgebreid aan bod in een wollige wereld.
Er staan 7 links op deze pagina.
Privacybeleid